הפלה טבעית , הריון בריא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עברתי הפלה טבעית, ומחכה למחזור ולביוץ, כדי להיכנס להריון טוב ובריא. למה התרחשה הפלה טבעית? איך אוכל להימנע בעתיד מהפלה טבעית ? ולהיות בהריון בריא וללדת תינוק/ת בריא/ה.תודה
שלום שלי, צר לי על ההפלה שלך. קשה לומר למה היתה לך הפלה, ובדרך כלל גם לא בודקים את הנושא. מערכת הרפואה לא מתייחסת כמעט להפלה של הריון אחד או שניים. רק לאחר 2 הפלות מתחילים לעשות בדיקות, כשבין הראשונות היא בדיקת מערכת הקרישה. לטבע, עם כל הכאב, יש מערכת מצויינת להשמיד עוברים שאולי לא תקינים. בדרך כלל נשים שעוברות הפלה, חוות גם חוויה רגשית לא פשוטה, שאף אחד לא נותן לה מקום, ולדעתי, כן יש לעבד אותה. אם את רוצה להתכונן להריו הבא, אני מאד ממליצה על רפואה סינית שמחזירה את הגוף למצבו האופטימלי, זה בדיקור ובתזונה, ורצוי לשני בני הזוג, כי גם לעיתים טיב הזרע משפיע על ההריון. אני מאחלת לך בריאות מצויינת ושתצליחי במהרה להרות וללדת. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www;heal-la.co.il