השתרשות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת בבקשה אם הביוץ שלי היה ב 9-10/5 והמחזור שלי סדיר חוץ מחודש שעבר שאיחר לי ב 4 ימים, וביום ראשון האחרון התחילו לי הפרשות חומות לאחר מכן דימום קל והפסיק ורק אחרי בערך 24 שעות הדימום נהיה יותר משמעותי כמו של מחזור רגיל... האם יכול להיות שבכל זאת זה השתרשות העובר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קרן, חכי למועד הוסת הבאה. במקרה של איחור בצעי בדיקת הריון או עשי בדיקת דם. בהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il