מנסה להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום השאלה שלי היא חברה שלי לא מבייצת היא נשואה לא רוצה ילדים האם בעתיד יהיה לה בעיה בהריון ואולי יש איזה פתרון לבעיה זו?
שלום ליתל, אם היא לא רוצה ילדים, מה הבעיה שהיא לא מבייצת? יחד עם זאת, אשה שלא מבייצה (איך את יודעת שלא?) זה מעיד על בעיה בריאותית שצריך לטפל בה. יתכן שלא ממש הבנתי את השאלה ואשמח להבהרה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il