מנסה להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום השאלה שלי מתי מתרחש הריון אחרי הביוץ בכמה ימים? כי יום הביוץ שלי 4/5 ואמורה ללכת לרופא שיניים ולעשות טיפול עם הרדמה האם זה משפיע. אני מנסה להרות בערך 7 חודשים ללא הצלחה.
יעל, למיטב ידיעתי את יכולה לעשות את טיפול השיניים. גם אם תהיה הפריה עדיין אין עובר. בהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
טיפול השיניים יהיה ב9/5 האם אפשר לעשות את הטיפול עם הרדמה ,האם עד תאריך הטיפול לא מסוכן ולא יהיה עובר . תודה על כל עזרה.