האם בשבוע 15 ו-3 ימים אני יכולה להרגיש את העובר זז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום כששכבתי על הספה ראיתי שהבטו זזה קצת כל דפיקות לב וכששמתי את היד בעדינות הרגשתי את הועבר זז האם זה הגיוני או שאני מדמיינת דרך אגב אני שמנתי כבר 6 קילו ניום אני שוקלת 59
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, יש נשים שמתחילות להרגיש יותר מוקדם או יותר מאוחר מאחרות. אין כללים לעניין. בנושא המשקל אני ממליצה להתייעץ עם תזונאית להריון, כדי לא לעלות יותר מדי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il