הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני מנסה להכנס להריון ונוטלת אנטיביוטיקה מוקסיפן שאלתי היא: האם נטילת אנטיביוטיקה יכולה לפגוע בזמן ביוץ או אחרי ביוץ עד ההריון ?
שלום הודיה, אנטיביוטיקה לא אמורה לפגוע במועד הביוץ. אך אם את לוקחת אנטיביוטיקה סימן שאת בוודאי סובלת כרגע ממחלה כל שהיא. כשהגוף עסוק בריפוי של עצמו הוא פחות עסוק ברביה, לכן לא כל כך בטוח שכדאי לך להתאמץ בנושא. תחלימי ותמשיכי לנסות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il