רוצה התיעצות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 29 נשואה+1 מטוד רוצה להכנס להריון שוב המחזור שלי תקין כל 28 יום הווסת האחרונה שלי היתה ב 8/3/11 ומועד הביוץ היה ב 22/3 ניסינו להרות. כמה ימים לאחר מכן הופיעו כאבים בבטן התחתונה ובחילות ללא הקאות חלושה ועייפות כיצד הוכל לדעת האם ניקלתתי עוד לפני מועד המחזור שאולי יתאחר ??? בהריון הקודם לא זכור לי על כאבים בבטן התחתונה תודה ואשמח לתושבתכם מעיין
שלום מעיין, למה כל כך חשוב לך לדעת אם הרית עוד לפני איחור? אני מוכרחה לומר שאני נתקלת בשאלה הזאת פעמים רבות. אז נשים יקרות, בשביל להרות צריך סבלנות!!! צריך נינוחות!!! שחררו שליטה ותנו לדברים לקרות כמו הטבע רוצה שיקרה. כמובן שאם זה לא קורה במשך מספר חודשים רצוי לבדוק, אך את הטבע אין להאיץ. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il