לצביה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צביה, לדעתי את צריכה להיכנס מידי פעם לפורום "הריון ולידה"- לענות גם שם על שאלות ששואלים. כי מסכנים שם. שואלים מיליון שאלות ואף אחד לא עונה להם. אני יודעת שאת מקסימה ואת עוזרת המון ויש לך סבלנות ואת עונה לכל שאלה בפורום הזה שלך... אבל הפורום ההוא מוזנח ביותר. וכל הזמן מתלוננות שם הבנות למה אף אחד לא עונה לנו..
שלום לך, האם את מתכוונת לפורום בהנהלת מרים רבינוביץ ויעץ מוזס? אני לא רוצה להתערב בפורום שאינו שלי. ההתחייבות של המנהלים היא להכנס לפורומים בערך פעם ביומיים שלושה. אני עושה זאת כל יום, כל עוד אני יכולה. אם את קוראת שם ורואה שיש שם מישהי במצוקה, תוכלי להפנות אותה לפורום הזה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il