סליחה על ההודעה הקודמת נשלחה בטעות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קבלתי מחזור לפני שבועיים, וקיימתי יחסיים לפני 4 ימים, רציתי לדעת האם בשלב מוקדם כזה אפשר כבר להרגיש ולראות תופעות של הריון?? יש לי כאבים בגב תחתון וקצת בבטן, ויוצא לי קצת חלב מהשדיים, האם זה סימנים מוכחיים?? האם זה קשור לפרוגיליטון שלקחתי לפני כחודש??? תודה רבה ושבת שלום!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, אני לא מכירה את התרופה שעליה את מדברת, האם את בטיפולי פוריות? הריון בודקים לאחר איחור במחזור ולא לפני כן. התאזרי בסבלנות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il