שבוע 10
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בהריון שלישי, שבוע 10, וכבר מרגשה תנועות עובר. האם זה הגיוני? אציין כי קיבלתי מחזור במהלך ההריון ולכן הספירה היא ע"פ גודל העובר. הא היתכן שיש טעות בספירה? או או שכבר בשבוע 10 אפשר להרגיש את העובר? תודה מראש.
שלום יעל, אני לא יכולה לתת לך תשובה מקצועית, וזה גם לא יהיה נכון. מכיוון שאת מציינת תופעות שאינן שגרתיות, אליך להתייעץ עם הרופא שלך. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il