דחוףףףףף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי הנני בשבוע 7 להריון שני לפי החישוב שלי הווסת הייתה ב-30.1.11 כבר שבועיים עם דימום עדיין ללא קוטב עוברי לפי האולטראסאונד של אתמול נצפה שק הריון בקוטר 9.7 מ"מ מתאים ל5.5 שבועות. עד אתמול הדימום היה הפרשות חומות בלבד כל הזמן אך מאתמול זה דמם מאסיבי עם כל ניגוב (סליחה על התיאור) גם שבוע שעבר היה דמם שנרגע הרופא כל הזמן אומר שזה נורמאלי אך לי זה לא נראה . אומנם אין לי כאבים חדים בבטן ואני לא ממלאה פד היגייני אבל בכל ניגוב זה ממש כמו ווסת. האם רוב הסיכויים שההריון לא יתפתח?
הילה, אי אפשר לתת לך תשובה. עליך להתייעץ עם הרופא, ואולי צריך חוות דעת נוספות. מקוה שהכל יסתדר לך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://heal-la.co.il