מנסה להיכנס להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול אני 2 ימים לפני המחזור ויש הפרשות שקופות האם זה אמור רק למחזור או יש סיכוי להריון
אי אפשר לדעת אם את בהריון כרגע. כדי לבדוק הריון צריך לקנות מקלון לבדיקה ביתית שבועיים לאחר האיחור במחזור כלומר לספור בערך 14 ימים מתאריך המחזור שהיה אמור להגיע לך (אבל מן הסתם הוא מאחר ולא מגיע). הפרשות מהנרתיק יכולים להיות גם לפני מחזור ויכולים להיות גם בזמן הריון, בשני המקרים הם יכולים להופיע. אז אי אפשר לדעת אם יש הריון, בגלל זה הרופאים ממליצים לחכות שבועיים מהאיחור בווסת. אם תבדקי הריון לפני השבועיים הללו אז התוצאה לא תהיה אמינה ולא נכונה.
שלום ענבל, בדיקת היריון עושים לאחר איחור במחזור. מספיק כמה ימים, אין צורך לחכות שבועיים, בינינו, למי יש סבלנות לחכות שבועיים בחוסר ודאות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://heal-la.co.il
עוד אכזבה הווסת הגיע עוד חודש ללא הצלחה ולהתחיל בעוד ניסיונות מכווה שהחודש הזה יצליח נמאס לי כל חודש אותו דבר בלי הצלחה