צעידות רגליות בשליש שני להריון תאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 30, הריון ראשון, שבוע 16+3, תאומים, לאחר טיפול. רציתי לדעת האם מותר לעשות צעידות רגליות במהלך השליש השני להריון? הבנתי שמותר ואף רצוי, אבל אז שמעתי שפעילות בעמידה עלולה להיות מסוכנת החל מהשליש השני ועדיף בשכיבה... תודה
שלום ענבל, פעילות גופנית מבורכת גם בהריון. צעידה מצויינת, רק עליך להיות קשובה לגופך. במקרה של קושי, האטי, או הפסיקי. תוכלי להתייעץ עם הרופא שלך במקרה הצורך, אך תזכרי שלפעמים הסביבה מאד מחלישה אותנו בגלל כל מיני פחדים. המשך הריון מוצלח, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il