עובר פעיל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 20 ומרגישה אותו מ-18 כבשבוע האחרון התנועתיות רק מתגברת גם ביום וגם בלילה ומעוניינת לדעת מה את חושבת על עובר פעיל באופן זה? האם זה באמת משקף את המזג של הוולד? האם זה קשור לדברים אחרים? תודה
שלום סיגל, אין לי שום אפשרות לנתח את אופי העובר על פי הפעילות שלו. תוכלי להתייעץ בנושא עם הרופא שלך בביקורת הבאה. ובינתיים - תיהני, אולי יש לך ספורטאי שם? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il