אף סתום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ילדה בת שבועיים וחצי, אני ממש אחרי לידה טריה, רציתי לדעת בבקשה אם זה הפורום הנכון לשאול מה עושים במקרה של אף סתום ונזלת לתינוקת שלי. אני פוחדת להכניס לה קיסם לאף כדי לנקות את הנזלת היבשה כי זה יכאב לה. והיא לא נושמת בצורה חלקה מהאף כי הוא סתום. היא הולכת לישון עם אף סתום עם נשימות לא חלקות ואני כל הזמן פוחדת. מה ניתן לעשות בגיל שבועיים וחצי לאף סתום ונזלת יבשה??
שלום גלית, תוכלי להכין מי מלח - 1/4 כפית מלח בכוס מים רתוחים. כשהמים מתקררים או פושרים, הזליפי לך במזלף לתוך האף. זו "תרופה" מצויינת ללא כל כימיקלים. בנוסף, תוכלי לשים אדים עם טיפה שמן אקליפטוס בחדר שלה, וכך יהיה לה קל יותר לנשום. היא מצליחה לינוק או לאכול? כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il