האם לתת נובימול מיד עם עליית החום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
או להמתין מעט ולראות אם הגוף מתמודד.מאיזה טמפ' לתת את הסירופ? נא תשובתכם..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רונית, כשהחום עולה המשמעות היא שהגוף נלחם נגד פולשים, וזה תהליך מאד חשוב. לתינוקות אפשר לתת תרופה להורדת חום מ038 או 38.5 מעלות. ניתן להוריד את החום באמצעות מגבות פושרות או אמבטיות פושרות. ממש לא כדאי למהר לתת סירופים להורדת חום, למרות כל הפרסומות. אני ממליצה להתייעץ עם רופא הילדים שלך או בפורום רפואי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלת ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il