דימום חשוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני שבועיים אחרי לידה ועד עכשיו היו לי דימומים רגילים שהלכו ופחתו, ופתאום היום התחילו לי דימומים חזקים (החלפתי כבר 2 תחבושות בשעות האחרונות) האם יש סיבה לדאגה ? זוהי לידה שניה שלי ואני לא זוכרת תופעה כזו. תודה!
שלום מירית, מה קורה עכשיו? אם עדיין ממשיך, אני ממליצה להתקשר לחדר מיון ולהתייעץ. במקרה הצורך - סעי לשם. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il