הריון או לא??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבועיים מיום הביוץ עשיתי בדיקה ביתית שיצאה חיובית (2 בדיקות יום לאחר יום) אם כי הקוים היו חלש במעט. היום, בדיוק שבוע לאחר מכן , ( שבוע 5) החלו מחושים בבטן התחתונה מלווים בהפרשות שצבען זהה להפרשות טרום מחזור. האם יתכן שמדובר בהריון שלא צלח? האם יש טעם לבצע בדיקת דם?
שלום אורית, את הבדיקה עושים לאחר איחור במחזור!!! ולא שבועיים לאחר הביוץ. כנראה שהיה לך איחור במחזור וזה יכול להיות מסיבות שונות, מתח, בין השאר. אני ממליצה להמתין ולראות מה יתפתח. אם עדיין אינך בטוחה, תעשי בדיקת דם. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il