עצבים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה קורה לעובר כשהאם מתעצבנת יתר על המידה?
שלום סיגל, למה את שואלת? האם את מתעצבנת לעיתים קרובות? האם זה רק בהריון או שגם קודם היית מתעצבנת? כמובן שמומלץ להיות רגועה ושמחה, אבל אנחנו בסך הכל אנשים, ויש לנו התפרצויות רגשיות. אם זה קיצוני, את יכולה להשתמש בתמציות באך, שהן בטוחות לשימוש בהריון. תוכלי למצוא לטפל מוסמך שיעזור לך בזה. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il