האם כדאי ניתוח קיסרי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 33+6, גובהי 1.50 משקל העובר 2150,פרמטרים נוספים - BPD - 84.4, OFD - 109.30, הבנתי שנשים בגובה כ-1.50 סיכוי גבוה יותר שראש העובר לא יעבור בין הסינפסות, ולכן עדיף לשקול ניתוח קיסרי - אני בוחנת חוות דעת שונות, תודה רבה!
שלום מלי, אינני יודעת מאין לקחת את הנתון הזה. אני מכירה נשים לא גדולות שילדו תינוקות ממש גדולים, וזה אפשרי. כשצריך ניתוח קיסרי, ואני חוזרת על צריך, ניתן להחליט במקום. ניתוח הוא ניתוח הוא ניתוח, אם לא צריך לא כדאי להתנדב לו. שמועות הן דבר מסוכן. עדיף להתייעץ עם הרופא שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il