תיק הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. ילדתי בת מקסימה לפני 5 ימים. השאלה שלי אם אני צריכה לזרוק לפח את התיק שליווה אותי במהלך כל ההריון? (התיק עם המסמכים של האולטרסאונד של כל חודש מתחילת ההריון). ברור שאני משאירה את המסמכים של חדר לידה ושל מחלקת יולדות, אבל מה לגבי מסמכי האולטרסאונד?? מה אני צריכה להשאיר צילום אולטרסאונד של שבוע 20 למשל??
כללית - לדעתי, מסמכים רפואיים כדאי לשמור. גם אם את סבורה שכמעט בטוח שלא תיזדקקי להם. ואם יתברר שכן? מתייקים את זה בקלסר וזהו..... מזל טוב!