בדיקת הריון,חשש להריון ומה שביניהם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן יש לי הרגשה שנכנסתי להריון לא דרך חדירה כלומר, נוזל הזרע נכנס לי באופן ידני מהפרטנר... מתי אני צריכה לעשות את הבדיקה? ואחרי כמה זמן מעשיית הבדיקה אני אדע אם יש הריון או לא? שיהיה ערב מקסים
שלום ירדן, אם זה טרי, אולי כדאי להתייעץ עם רוקח ולקחת פוסטינור. אם כבר מאוחר מדי, את צריכה לחכות למחזור שלך. אם מאחר, תעשי בדיקת הריון. ואם אפשר, עצה קטנה: אם את בשלה ליחסי מין, דאגי לאמצעי מניעה מתאימים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il