שילייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 37 ואני מאוד מפוחדת כי הלידה השנייה היתה טרואאמה עבורי בוואקום ..30 תפרים והכי מדאיג אותי היום זה השילייה עם סיפורים ששומעים שהיא נתקעת ולא יוצאת או שיוצאת חלקית מה השכיחות של הדבר ? ומה עושים עם דבר כזה קורה ?
שלום לך, הצוות הרפואי אחראי גם לדאוג שהשילייה תצא בשלמותה, ואם לא יוצאת בשלמותה, עליהם לעשות את ההליכים המתאימים. אני זוכרת כשאני ילדתי לא אמרו "מזל טוב" בחדר הלידה, עד לצאת השיליה. אז נכון, כדאי שתהיי עירנית ותוכלי לשאול את הצוות אם השיליה יצאה בשלמותה. אינני יודעת כמה זה קורה, לא נראה לי שזה שגרתי. מאחלת לידה קלה ובריאה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il