שאלה דחופה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זוג שאני מלמדת אמור לעשות בעוד שבועיים במהלך הריקוד בחתונתם הרמה כך שהאישה מונחת עם בטנה על כתפו של הבן- בדומה לאוירון, היא גילה כרגע שהיא בהריון האם יש סכנה להישענות על הבטן בזמן תחילת ההריון? אני יודעת שזו שאלה חריגה, אבל עדיף לשמוע חוות דעת בעניין... תודה על כל התיחסות
שלום טל, באופן אישי לא נראה לי שיש בעיה, אך אולי הכי פשוט לשנות משהו קטן בריקוד? כל טוב ובמזל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il