תנועות עובר בשבוע 20
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בשבוע 20 להריון שני , התחלתי להרגיש תנועות משבוע 18 אולם ביומיים האחרונים אני לא מרגישה תנועות כלל חוץ מזה ההרגשה הכללית שלי טובה ואין לי שום תופעות מיוחדות אני נורא מודאגת מכך שפתאום הפסקתי להרגיש תנועות מה עליי לעשות ?
עליך לגשת לרופא הנשים שלך ולומר לו שכבר יומיים יש ירידה בתנועות העובר והוא ישלח אותך לבצע בדיקת מוניטור. בהצלחה.
אני מבינה שתשובה זו איננה מקצועית ולא חזרה מתמיכת הפורום. אני יודעת שהעובדה שהעובר לא מורגש כל הזמן לא הופכת להיות לא תקינה וזה לחלוטין טבעי. (אני בהריון ראשון בשבוע 19 והתחלתי להרגיש את העובר כבר ב-18 ויש ימים שאני לא מרגישה ויש שכן אבל הכל בסדר!) סיגל