טיסה בהריון ומעקב בחו"ל..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 22 לא הייתי אצל רופא חודש וחצי.. לפני שטסתי לארה"ב עשיתי את כל הבדיקות שקיפות סקר ביו כימי סקירת מערכות מוקדמת מעקב וכו'.. זה הריון ראשון אני בת 20 רציתי לדעת מה הביטוח שעשיתי נותן לי לגבי מעקב פה ע"י כלל ביטוח קופת חולים כללית.16 ש"ח ליום...איך אני יכולה להגיע פה לרופא בלי לשלם הון. ושאלה שנייה: הטיסה שלי חזרה לארץ היא בשבוע 33 פלוס חמש ימים. יתירו לי לטוס? להקדים את הטיסה? ממש חובה?! אני לא נמצאת בארה"ב לצורך טיול.. אני פשוט חייבת להיות פה..
שלום שירה, השאלות שאת שואלת הן מקצועיות. בנושא הביטוח - עליך לפנות לחברת הביטוח ולשאול או לקרא את הפוליסה. השאלה השניה עליך לשאול את חברת התעופה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
שירה שלום חברת כלל בריאות פועלת לשירותם המיטבי של לקוחותיה בכל מקום ובכל עת ותשמח לעזור בכל שאלה לגופו של עניין, נשמח אם תפנה לאי-מייל הבא, תוך ציון של שמך המלא, מס' הטלפון שלך ולינק להודעה שלך בפורום ונציג של החברה יחזור אליך בהקדם: [email protected] בברכה שירות לקוחות כלל בריאות