התעלפויות וסוכר נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בתחילת שבוע 18 ומתחילת ההיריון ועד היום אני סובלת מהקאות מרובות וכן מלחצי דם וערכי סוכר מאוד נמוכים אחרי ארוחה 76 בנוסף כבר שבועיים שאני פתאום מתעלפת מה עליי לעשות על מנת שזה יעבור אני מאוד רוצה להתחיל להנות מההיריון אציין שזהו היריו ראשון ... כמו כן אני כרגע נמא בשמירת היריון בשל ההתעלפויות אודה לך על התשובה
שלום שיקמה, הנושא הזה הוא רפואי ועליך להיות מטופלת ע"י רופא. חשוב מאד לקבל גם יעוץ תזונתי בהריון, ואשמח לתת המלצות על מטפלות מתאימות במייל. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il