ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ערכתי בדיקות היום (9.1) ולהלן התוצאות: E2 - 925, LH-16.8, PROGESTERON-1.6 בבדיקות שנערכו ביום שישי 7/1 התוצאות היו: E2-608, LH-9.6,PROGESTERN-1.6 ובבדיקות שנערכו ב- 5/1 נמצא: E2-362,LH-9.4,PROGESTRON-1.8 מה זה אומר ? האם היום יש ביוץ ? מתי הכי כדאי לקיים יחסים ? (אני לא בטיפולים הורמונליים כלשהם)
שלום מירב, נסי לשאול בפורום מקצועי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il