איחור מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 31 וחודשיים אחרי לידה ואני מניקה ועד עכשו לא קבלתי מחזור האם זה בגלל הנקה ?? או יש לזה סיבות אחרות
אנה, אין רופא בפורום זה! לפי מה שאני יודעת, הנקה מלאה, ואפילו חלקית, יכולה למנוע הופעת ביוץ למשך חודשים ומשך הזמן שונה מאישה לאישה. אי לכך, ייתכן שלא תהיה ווסת בכלל, או שתהיה אי סדירות במחזורים. זו סיבה אפשרית אחת, וייתכן ויש גם אחרות... בכל מקרה , לגבייך באופן אישי, כדאי והגיוני שתקבלי תשובה מהרופא המטפל שלך. במקביל, כדי לקבל תשובה מוסמכת, יש פורומים באתר המנוהלים בידי רופאים, כמו : גינקולוגיה ופריון בריאות האישה דימומים גינקולוגיים בלתי סדירים ורפואת נשים בברכה