שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בשבוע 7. הייתי בבדיקה ראשונית אצל רופא נשים והוא ערך לי בדיקה ואגינלית (נצפה דופק). רציתי לדעת האם גם הבדיקה בעוד שבועיים - שלושה תהיה ואגינלית? מתי מתחילים עם אולטראסאונד בטן? קראתי בכמה פורומים שיש רופאים שכבר מהפעם הראשונה עושים אולטראסאונד בטני....
גם לי בפעם הראשונה עשו אולטרסאונד בטן, ולא בדיקה וגינאלית. מדוע את לא שואלת את הרופא ומדוע את לא מבקשת אולטרסאונד? (יכול להיות שפשוט בחדר הרופא שבו היית, לא היה לרופא מיכשור של אולטרסאונד ולכן הוא בדק אותך ידנית)