דופק עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התאריך האחרון של המחזור 08.11.10 -לפי החישוב אני אמורה להיות בשבוע 8.. אתמול הייתי אצל הרופא והוא ראה רק שק היריון ללא דופק, הוא אמר שיכול להיות שהחישוב של הביוץ לא היה מדויק ושאני אחזור אליו בעוד שבוע, אבל מאז אני מאוד לחוצה, לא מצליחה להוציא את זה מהראש וממש ממש נודאגת וחוששת.. מה זה אומר?
למודאגת, אפשר להבין שאת מודאגת, אבל לחץ לא ישנה משהו. לדעתי, אם הרופא נשמע אופטימי, ואני מבינה מדבריו שעדיין לא מאוחר לראות דופק, כי זה תלוי בין היתר במועד הביוץ שהיה, הרי שכדאי שתהיי אופטימית יחד אתו. מאחלת לך שיסתדר על הצד הטוב ביותר. (בפורום זה אין רופא, ואת כמובן יכולה לשאול גם בפורום 'הריון ולידה - הלל יפה', שם עונים רופאים.)