יתר עצבים בתקופת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
005440האם יש קשר בין עלייה ברמת העצבים והחוסר סבלנות להריון? אני חושבת שאני מתרגזת יותר ממה שאני רגילה בזמן האחרון, (שבוע 11) את חושבת שיש קשר? תודה
ברור שיש קשר, זה הריון ראשון שלך? אם זה הריון ראשון שלך אז כנראה את לא מודעת כמה יש קשר בין הדברים. זה יחלוף לך תוך מספר שבועות. קיראי ספרים על הריון ותראי כמה יש שינויים במצבי הרוח אצל האישה ההרה. תנסי להיות יותר סבלנית עם אנשים, כי הם כנראה לא מבינים את התופעות של ההריון. את מבינה ואת מודעת לכך, אבל הסובבים אותך לא מקבלים את זה יפה..
בעקרון זה הריון שלישי (השנייים הקודמים היו לא רצויים וביצעתי ההפלות ולא הגעתי לשלב מתקדם כפי שעכשיו) למרות שבהריון זה אני מרגישה הרבה יותר טוב מבחינת הקאות בחיולת וכו שהיו לי כ"כ הרבה ועשיו הרבה פחות! את יכולה להמליץ לי על ספר רלוונטי שקשור? תודה