לא מקבלת מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום... אני צריכה את עזרתכן,לקחתי ברציפות כ-10 שנים גלולות והפסקתי לפני 4 חודשים , 3 המחזורים הקודמים היו די בזמן ואילו המחזור-4 מתעקב לי בכ- 3 שבועות יש לי נפיחות בבטן, ואין לי תופעות לוואי של הריון מה עלי לעשות? תודה לילך
לילך, אם עדיין לא התייעצת עם רופא, לדעתי כדאי שתפני לרופא , כי דרך האינטרנט אי אפשר לאבחן מה קורה אצלך. בפורום זה אין רופא. בברכה
גם אם אין לך סימני הריון, כפי שאהובה המליצה, אפשר לגשת לרופא ולעשות בדיקת הריון. לא לכל הנשים יש "סימני הריון" מעבר להפסקת הוסת. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il