חושפת בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השאלה שלי היא כזאת: אם אני חושפת בטן אז קר לעובר שלי? לפעמים אני צריכה אויר ונמאס לי לשים עליי שכבות מחממות אז אני הולכת בבית עם חצי בטן חשופה, ככה אני גם לא מתגרדת. כשאני עם חולצות אז הגירודים גוברים. בקיצור אני חושפת בטן. האם ניתן לומר שהעובר מרגיש קור בגלל זה?
שלום גליה, העובר שלך מוגן לחלוטין ולא מרגיש קור. הוא נתון בתוך שק מי השפיר השומר על טמפרטורה קבועה. לבשי מה שנוח לך בבית. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות בא(נ)שים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il