טיפת חלב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני יודעת שאחרי הלידה אני צריכה ללכת פעם בשבוע לטיפת חלב לשקול את התינוק וכו'. אבל לא ממש ברור לי איפה עושים טיפת חלב. האם זה בתוך קופת החולים שאליו אני שייכת קרוב לבית? או שזה מסגרת חיצונית? ממש לא ברור לי העניין הזה. האם זה באותה מרפאה שאליה אני הולכת לאחות ליווי הריון?
שלום טל, יש קופות חולים שנותנות את השרות ויש תחנות של משרד הבריאות. כדאי שתשאלי במרפאה שבה את נמצאת במעקב. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות בא(נ)שים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il