משקל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כששואלים אותי "באיזה משקל התחלת את ההריון?" אני לא יודעת מה להגיד. כי הסיפור שלי הוא כזה: הייתי שוקלת 52 לפני ההריון. ואז אחרי 3 שבועות הורדתי 3 קילו, בגלל ההקאות, שקלתי 49. אז כששואלים אותי מה היה המשקל לפני ההריון אני מתלבטת אם לומר 52 או 49. כי באמת התחלתי עם 52 אבל תוך מספר שבועות התחלתי עם 49.
שלום קטיה, מי שואל אותך ולאיזה צורך עליך לומר זאת? אם לרופא, תגידי לו בדיוק מה שכתבת כאן. אני מקוה שאת מרגישה כבר יותר טוב ועולה במשקל בהתאם להתקדמות ההריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות בא(נ)שים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il