שבוע 36
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר ללדת בניתוח קיסרית ילד שלישי (אחרי שני ניתוחים קיסרים, השני לפני שלוש שנים וחצי) בשבוע 36 + 3?
שלום נאדיה, קצת מאוחר לשאול את השאלה הזאת בשלב זה של ההריון. לא נראה לי שיש דרך אחרת ללדת ילד שלישי אחרי 2 ניתוחים קיסרים. לדעתי, כדאי עכשיו להתמקד במציאת הרופא המתאים, שיש לי נסיון בניתוחים קיסריים חוזרים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il