בקבוק מים חמים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה- 23 להריון. האם אפשר לשים בקבוק מים חמים על הבטן? האם אפשר ללכת למעיינות מים חמים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אתי, אין מניעה לשים בקבוק מים חמים על הבטן. לגבי מעיינות חמים זמן השהייה במים מוגבל כי המים החום גורם לירידה בלחץ הדם. התייעצי עם הרופא שלך לפני שאת נוסעת, אינני בטוחה שהיא ימליץ. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אם את מתכוונת לחמי יואב או משהו בסגנון הזה אז זה אסור. הטמפרטורה של המים החמים לא מתאימה לאישה בהריון, וזה בדוק.