שבוע 7-8 לחו"ל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעלי ואני אמורים לנסוע לירח דבש לסרי לנקה ולמלדבים, אתמול גילינו שאנחנו בהריון ולפי הבדיקות יוצא שאנו בשבוע 4, אשמח לדעת האם הנסיעה לחו"ל ליעדים הללו מסוכנת? מה עלינו לעשות ? לדחות?
שלום מיכל, מבחינת ההריון אין בעיה. צריך לבדוק פרמטרים בריאותיים ביעדים הללו ואפשר לעשות זאת דרך כל מיני אתרי טיולים. צריך גם לשקול פעילות שאתם עומדים לעשות שם. כל טוב ותיהנו, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il