מתכופפת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בהריון, עכשיו שבוע 30. בזמן האחרון יוצא לי הרבה להתכופף. זה לא בכוונה, אבל הנסיבות מובילות אותי להתכופף כדי להרים דבר מה מהריצפה או כדי להניח משהו על הריצפה או לשבת בצורה מכופפת כדי לסדר ארון וכו'. האם עליי להפסיק עם זה תכף ומיד?? וכל פעם אחרי שזה קורה לי אני חוששת לעובר, האם עליי לחשוש בכלל??
שלום קרין, אין לך מה לחשוש מכפיפות בתנאי שאת מתכפפת נכון, כשאת קודם כל כופפת את הברכיים ולא יורדת מהמתניים לגב. לעובר שלך זה לא מפריע, הוא מוגן בשק מי השפיר שלו. יחד עם זאת היי קשובה לגוף שלך מה את יכולה לעשות ומה לא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il