הריון תקין?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 33 בשבוע ה-7 להריון, ברצוני לדעת האם זה הגיוני שהתחושות של ההריון הנוכחי טובות יותר מאשר 2 ההריונות הקודמים שהיו לי בעשור הקודם לחיי? תחושות הכוונה לעייפות, בחילות והקאות שהיו הרבה יותר חזקות מעכשיו, ב-2 ההריונות הקודמים ביצעתי הפלות והייתי עד שבוע 8-10 לערך. היום יש לי בחילות אבל מאוד מתונות אני עייפה אבל הרבה פחות ואני לא מקיאה, אין לי את אותה תחושת גועל מריחות כמו שהיה בעבר... ראוי לציין כי מבדיקת האולטרסאונד הרופא אמר שההריון נראה תקין והבל בסדר.. האם זה באמת יכול להיות בסדר?
שלום סיגל, בהחלט בסדר גמור להרגיש טוב בהריון. אולי נראה לך מוזר, אך עם החיזוק של הרופא, תיהני מההריון. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il