דימומים אחרי לידה

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - תמיכה

13/12/2010 | 16:52 | מאת: אודליה

אני 6 חודשים אחרי ההריון הראשון שלי, בת 30, כאשר חזר לי המחזור שמתי לב שיש דימומים בין לבין. הבדיקות שלי תקינות. למה זה קורה ומה אפשר לעשות עם זה

14/12/2010 | 07:10 | מאת: צביה רן

שלום אודליה, האם שינית את אמצעי המניעה שלך? רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il

16/12/2010 | 13:10 | מאת: שרית

אם הכל תקין תדברי עם רופא נשים שלך, זה קורה לפעמים ואולי זה משהו שאפשר לפתור עם גלולות, אחותי אחרי לידה חוותה גם דימומים והיא לוקחת פלורט וזה מייצב את הדימומים. כדאי שתלכי לרופא כי הכל תקין אפשר לטפל בזה

19/12/2010 | 09:07 | מאת: שרית

אם הכל תקין תדברי עם רופא נשים שלך, זה קורה לפעמים ואולי זה משהו שאפשר לפתור עם גלולות. אחותי אחרי לידה גם היו לה דימומים, היא התחילה לקחת פלורט וזה הפסיק את הדימומים. כדאי שתלכי לרופא להבדק ולהתייעץ...

מנהל פורום הריון ולידה - תמיכה