דימומים אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 6 חודשים אחרי ההריון הראשון שלי, בת 30, כאשר חזר לי המחזור שמתי לב שיש דימומים בין לבין. הבדיקות שלי תקינות. למה זה קורה ומה אפשר לעשות עם זה
שלום אודליה, האם שינית את אמצעי המניעה שלך? רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אם הכל תקין תדברי עם רופא נשים שלך, זה קורה לפעמים ואולי זה משהו שאפשר לפתור עם גלולות, אחותי אחרי לידה חוותה גם דימומים והיא לוקחת פלורט וזה מייצב את הדימומים. כדאי שתלכי לרופא כי הכל תקין אפשר לטפל בזה
אם הכל תקין תדברי עם רופא נשים שלך, זה קורה לפעמים ואולי זה משהו שאפשר לפתור עם גלולות. אחותי אחרי לידה גם היו לה דימומים, היא התחילה לקחת פלורט וזה הפסיק את הדימומים. כדאי שתלכי לרופא להבדק ולהתייעץ...