התכווצויות והפרשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא מהריון אך רוצה להכנס בע"ה אך יש לי כבר כמעט 4 ימים כאבים הולכים ובאים בבטן התחתונה והפרשות לבנות סמיכות ללא ריח ודומות לנזלת סליחה על התיאור. האם זה תקין? לפני 3 שבועות הייתי אצל רופאת הנשים שלי ונשעה לי בדיקה ואגינלית ונלקח משטח אל הכל תקין.
שלום טלי, האם עד לא מזמן לקחת גלולות ולאחרונה הפסקת? הפרשות מרובות יכולות להעיד על תקופת הביוץ אבל לא בהכרח. אם אינך מרגישה בנוח, חזרי לרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
כן סיימתי עם הגלולות באמת יכול להיות שזו הסיבה. אני יחזור לרופאה שלי תודה רבה על המענה