תנוחת עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, הייתי אצל הרופאה אתמול ונאמר לי שהעובר נמצא במצב עכוז. מה עליי לעשות כדי להפוך אותו? הא יש איזה שהיא דרך? אני כרגע בחודש 7. יש לי עוד חודשיים בערך עד הלידה. מה עליי לעשות?
שלום דלית, אכן עוד יש זמן. אצלי בתי האמצעית התהפכה ביום הלידה. היום חוזרת הנטיה לילד גם לידות עכוז. בנוסף, אפשר בעזרת דיקור סיני לעזור להיפוך העובר. תזכרי, שעל ניתוח קיסרי, במקרה הצורך, אפשר להחליט במקום. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין והיפוך מוצלח של העובר. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il