מחזור או הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 30 קרוב לשנתיים מנסים להיכנס להריון ב-28/10 הייתה לי הפלה טבעית :-( 19/11 זוהה ביוץ 29/11 הפרשה לבנה עם סיבים דקיקים של דם, 30/11 דימומון קטנטן בעיקר בניגוב אתמול 2 הכתמות דמיות על הפד היום שוב רק בניגוב.... האם יכול להיות שאני בהריון? או האם להחשיב את הדימומונים הקטנים האלו למחזור? הרופא שלי יהיה רק ביום שני מישהי שמעה על כך שניתן להכנס להריון מיד אחרי הפלה? תווווווווודה :-)
שלום ברקת, ניחושים לא עוזרים. חכי עוד יום ותעשי בדיקת הריון. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il