גודל העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בשבוע 6 בבדיקת US קיבלתי את התשובה 0.31 CM בשבוע 7 בבדיקת US קיבלתי את התשובה: CRL 6.2 MM כל אחת מהבדיקות התבצעה במכשיר אחר. כמו כן, נצפה שק הריון תקין ודופק תקין. האם הערכים מעידים על אורך העובר? האם הם בסדר ומתאימים לשבועות ההריון? תודה
שלום דנה, את השאלה הזאת עליך לשאול את הרופא. זכותך לקבל ממנו את כל התשובות עד שתביני. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il