9 קילו בחודשיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בהריון. חודש 6. עליתי 9 קילו בחודשיים. התחלתי בחודש 4 עם משקל של 51 ועכשיו אחרי חודשיים בדיוק אני שוקלת 60. האם המצב תקין?
שלום חלי, 9 ק"ג בחודשיים זה הרבה. עליך לדבר עם הרופא שלך ולראות מה קורה. התחלת את ההריון עם משקל נמוך מאד (מה גובהך?). יתכן מאד שהרגלי התזונה שלך השתנו. בכל מקרה, התייעצי עם הרופא שלך. דרך אגב, יש כאן פורום של תזונה בהריון. כל טוב ובהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il