לגבי אמבולנס- שאלה קטנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אם אני בחודש 9, ואני צריכה ללדת אוטוטו, אני מרגישה צירים חזקים, אני מזמינה אמבולנס שייקח אותי לבית חולים באותו רגע. השאלה שלי אם אני צריכה לשלם לאמבולנס אחרי הלידה או שיש לי סיבה מוצדקת (צירי לידה!!!) ולכן אני לא משלמת גרוש, אלא קופת חולים משלמת עליי? איך זה עובד מהבחינה הזו? תודה לכל העונות.
הדר, קיראי כאן באתר של הביטוח הלאומי: http://www.btl.gov.il/About/newspapers/Pages/YoledetItonut.aspx וגם כאן - http://www.btl.gov.il/benefits/maternity/Pages/HasaatYoledet.aspx למרות מה שכתוב, כדאי לדעתי לברר גם בקופת החולים שלך, ואם יש לך מושלם של הקופה, לברר גם שם ליתר בטחון ... זאת מכיוון שאין לי אפשרות לדעת אם מה שכתוב באתר של הביטוח הלאומי - זה מעודכן ומדוייק לגמרי. אהובה