בהמשך לשאלתי-
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי צביה, את רוצה להגיד לי שהעובר אף פעם לא מרגיש רעב? אין לו תחושה ואפילו קטנה ביותר של רעב? אם אני צמה יום שלם ולא אוכלת כלום, הוא עדיין לא מרגיש רעב? לא ידעתי שזה המצב..
שלום יעל, אכן, העובר לא מרגיש זאת, כי הוא מקבל את צרכיו דרך הדם העובר דרך חבל הטבור. יחד עם זאת, את אחראית עליו ולכן עליך לאכול ולשתות בצורה מסודרת, כדי שהוא יקבל את מה שהוא צריך וימשיך להתפתח כיאות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il