חיידק בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם כשאומרים שיש לי חיידק בשתן, מתכוונים שזה נובע אך ורק מסמפטומים של שתן? זה לא יכול לנבוע למשל מזה שכואב לי הגרון כבר כמה ימים או מזה שיש לי פטרת ברגל כבר כמה שנים? כלומר - חיידק בשתן משמעותו נטו חיידק שנכנס לשתן? או חיידק שבא מאיברים אחרים בגוף כמו גרון או כף רגל?
שלום לך, חיידק בשתן משמעו שכפי הנראה התלוננת על משהו ובבדיקת השתן מצאו חיידק, שכמובן מצריך טיפול. מכיוון שאיני רופאה ואני רק מפעילה את ההיגיון שלי, בהחלט יכול להיות שהחיידק הזה גורם לעוד תופעות בגוף. טפלי בעצמך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il